بازدید 5458

آمادگی سپاه برای طرح‌های سالم‌سازی دریا

کد خبر: ۷۳۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 28 September 2017
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: سپاه کربلا مازندران این آمادگی را دارد تا با همکاری گردشگری موسسه ساحل سالم در سواحل مازندران ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، «محمدحسین بابایی» در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور در ساری، اظهار کرد: عاشورا و دفاع مقدس به‌علت پاک بودن در جامعه اثرگذار هستند.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین ارزش ها  و آرمان های جامعه اسلامی است بنابراین بزرگی مقام معنوی و روحانی شهدا بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این‌که امروز نتایج عاشورا در جهان مشهود است، خاطرنشان کرد: در تاریخ 1400 ساله هیچ زمانی چون عاشورا نبوده که ملت هنوز فریاد یا حسین(ع) را  سر می‌دهند و این‌که این ندا از گستره این کشور خارج و به همه جهان انتقال پیدا کرده است.

بابایی با اشاره به این‌که 1400 خادم شهدا در اردوهای راهیان نور به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: امروز جوانان این کشور با حضور در عرصه‌های فرهنگی هنری و ... کارهای ارزنده‌ای از خود به جای می‌گذارند.

وی به فعالیت سپاه کربلا در طرح سالم‌سازی دریا اشاره کرد و گفت: 90 نفر در این طرح تابستانی به مسافران و گردشگردان خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران آموزش در حوزه طرح سالم‌سازی دریا را از اقدامات سپاه مازندران برشمرد و افزود: تلاش می‌شود تا با مجموعه گردشگری طرحی سالم در محدوده دریا شکل بگیرد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های مازندران در حوزه گردشگری گفت: باید کوشید تا زمینه سفر معنوی و مفرح برای مسافران و گردشگران به دیار علویان فراهم شود.

وی یادآور شد: سپاه کربلا مازندران این آمادگی را دارد تا با همکاری گردشگری موسسه ساحل سالم در سواحل مازندران ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خادمان راهیان نور و طرح دریای سپاه کربلا در تابستان 96 با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری